Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 31 augustus 2007

Geboorte.

Zit vandaag een beetje in een rare mood.
Had ineens de behoefte om de geboorte foto's van de kids weer te bekijken.
Misschien omdat mijn vriendin op het punt staat te bevallen?

Boven de geboorte van Dylan op 6 januari 2004.
Onder de geboorte van Raoul op 19 augustus 2006.

5 opmerkingen:

Meriam zei

wat een schatjes en ja eens in de zoveel tijd moet jegewoon die foto's weer effe zien he
knuffel

Nicky zei

baby-kriebels... ik had het ook regelmatig. bij mij is t overgegaan. hoewel ik nog steeds week wordt bij de fotos van robin van de geboorte. zie ik t goed dat je allebei met n ks hebt gekregen?

Hinke zei

Ja, ze zijn idd allebei met een keizersnede geboren.

oma janneke zei

Wat een schatjes waren het toen he, maar nu nog hoor,en wat gaat de tijd snel.
Dikke kus, oma janneke

janneke zei

Die muts staat je toch wel leuk hoor hinke

Totaal aantal pageviews