Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 20 augustus 2007

Nog een paar van afgelopen zondag.


De jarige job.


Cassandra en Dylan bovenop de glijbaan.


Wat zijn die ringelings toch lekker.
Deden jullie dat vroegen ook?
Aan elke vinger één en dan van je vinger afhappen.
Ik wel hoor!


Raoul speelt 'kiekeboe' door de leuning van de tuinstoel.

6 opmerkingen:

Jackie zei

ik doe dat nog steeds (daarom hem ik ze niet zo vaak) eerst 10 vingers vol, en dan eten maar, hahah

Plufke zei

Leuke foto's Hinke. Fijn dat je nu ook een blog hebt.

Groetjes
Veerle/Plufke

Krisje zei

Wat is die Raoul al groot geworden seg! Wat gaat de tijd toch snel :-) Groetjes xxx

Anoniem zei

We waren natuurlijk reuze benieuwd naar je foto blog. Gelijk maar alles even bekeken (we zijn weer helemaal bij). Knap gedaan en wat zijn de jongens groot geworden!!!
groetjes en dubbel doei=
mauri & jan

oma janneke zei

Wat een geweldige foto's weer. En die haren van Dylan op de glijbaan. Super Hinke.
Het was ook een heerlijke middag.
Dikke kus, oma J.

Wendy zei

Die ringelings daarmeee moet ik me altijd beheersen om dat nu niet meer te doen. Lekker smullen hoor. Die foto van Raoul door die tuinstoel scheetig.

Totaal aantal pageviews