Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 27 augustus 2007

Stemmen op mijn bewerkte foto's.

Ik heb een beetje zitten stoeien met mijn foto software.
Hieronder zie je het resultaat.
Welke vind jij het mooiste?

Jullie konden 2 weken stemmen op welke foto jullie het mooiste vonden.
Er zijn in het totaal 62 stemmen uitgebracht. Echt super!
foto 1 kreeg 12 stemmen (19%)
foto 2 kreeg 11 stemmen (17%)
foto 3 kreeg 32 stemmen (51%)
foto 4 kreeg 7 stemmen (11%)

Foto 3 heeft dus gewonnen!


hierboven zie je foto 1


hierboven zie je foto 2


hierboven zie je foto 3


hierboven zie je foto 4

Ik ben benieuwd welke jullie het leukst vinden.

5 opmerkingen:

wendy zei

He Hinke das leuk die foto's zo. Hoe heb je dat gedaan? Ik vind nummer drie het mooist. Mijn stem is uitgebracht.

Nicky zei

wat een leuke foto, ook zonder randjes! jij hebt echt fotogenieke kinderen! ik vind 1 en 3 leuk, maar ik kies voor 3. dus die ga ik er nu inzetten! ben benieuwd welke de meeste stemmen krijgt.

oma janneke zei

Het zijn ook echt broertjes he, Dylan is echt gek op Raoul en zorgzaam. Ik kies voor nummer 3.
Oma J.

Marga zei

Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik ga ook voor 3.

Anoniem zei

Het is gewoon een fotogeniek koppeltje. Ik vind 1 en 3 het mooist maar heb voor 1 gekozen.


Groetjes Mirjam.

Totaal aantal pageviews