Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

dinsdag 21 augustus 2007

Trakteren op het kinderdagverblijf.

Vandaag mocht Raoul trakteren omdat hij zondag 1 jaar is geworden.
Voor alle kindjes hadden we een yoghurt stick en voor de leidsters had mama kleine taartjes gebakken.
Dat was dus smullen!
Enneh... ere die ere toekomt, Rudy heeft de foto's gemaakt deze keer.



5 opmerkingen:

oma janneke zei

Wauw, nu zie ik de kleinzoons ook eens op het kdv.
Wat heeft Dylan een blauwe oogjes.
Dikke kus oma J.

Jackie zei

wat leuk yogurt sticks...
ik zit nu al over Jayden te denken (lekker makkelijk pepernoten) maar hij moet wel 3x trakteren, en op de kdv pepernoten kweet niet, dit vind ik wel wat ;)

Wendy zei

Hij kijkt niet echt blij of heb ik dat mis gezien. Die met muts op het KDV....

Cynthia van der Wilk zei

Goh, een jaar alweer. Wat gaat de tijd toch snel. Leuke foto's hoor. Ronan heeft ook danoontje sticks getrakteerd op de PSZ. Het moest een gezonde snack zijn. Ze hadden me alleen niet verteld dat de traktaties niet meer op de PSZ opgegeten mochten worden maar mee werden gegeven. Dat was nieuw. Echt smakelijk waren ze na thuiskomst niet meer ben ik bang.

Groetjes,

Cynthia

saskia louwet zei

hallo,
per toeval, met het zoeken naar een traktatie voor mijn zoontje op het kdv, kwam ik op jou site uit.
yoghurt sticks lijkt mij een perfecte traktatie. heel google afgezocht....maar helaas niet te vinden waar te koop.
kun jij mij helpen?
bedankt! saskia louwet.
ben te vinden op hyves.

Totaal aantal pageviews