Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 15 oktober 2007

Dylan bij de kapper.

Vandaag was dus kapper dag. Dylan was erg verlegen toen hij Minke zag. Maar halverwege draaide hij wel bij. Op het laatst werd er gewoon nog even een waterspuit gevecht gehouden. En wilde hij mee helpen met opruimen. Dat vond Minke natuurlijk helemaal niet erg.




10 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat een superfoto's. Een watergevecht??? Dat was lachen denk ik. Iedereen lol??
Dikke kus van oma janneke

Wendy zei

He Dylan, dit is helemaal super een beetje van mama en een beetje van Wendy. Keimooi je je nieuwe haren. Wel lekker een beetje gel erin doen dan krijg je een beetje krullen net als mama. Mooi hoor. Is Raoul ook naar de kapper geweest???

Hinke zei

Hoi Wendy, jij bent mijn vriend he? ;-)
Ik wilde vanmorgen geen gel hoor, maar mama deed het toch en toen moest ik wel een beetje huilen.
En Raoul is niet naar de kapper geweest die heeft nog niet zoveel haren om te knippen.

Groetjes
Dylan

meriam zei

wat een knap koppie hoor zo en jeetje wat stoer van achteren gaaf...

eerste foto vindik super mooi genomen

Wendy zei

He Dylan ik wil heel graag jou vriend zijn. Zullen we dat maar als afgesproken zien dan. Een beetje gel in je haren dat is stoer joh. Moet je zeker doen. Went wel hoor. Groetjes en een klein handkusje van Wendy.

Nicky zei

wat een knappe gozer zeg! ik wacht nog een paar jaar... :-)
leuke foto's zo van de kapper hinke. special keepsakes...

Peggy Severins zei

Zo he dat ziet er stoer uit, leuk zo!

Jackie zei

Zijn haren zijn zo super geworden !!!

Anoniem zei

Wat een lekker mannke is het volgens mij!!! Knuffel!! Daf

Peggy Severins zei

Hoi Hinke, het is tijd om je blog weer eens te updaten :) Dus bij deze ben je getagged, kijk maar op mijn blog voor details.

Totaal aantal pageviews