Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 22 oktober 2007

Ik ben getagged.

O jeetje, ik ben getagged.
Peggy... wat doe je me aan !!!!

De regels van deze tag zijn:
1. Link naar de persoon die je heeft getagged en post de regels op je blog.
2. Deel 7 willekeurige en/of rare feiten over jezelf (op je blog natuurlijk, want we willen ze allemaal lezen).
3. Tag 7 willekeurige mensen aan het einde van je post en link naar hun blogs.
4. Laat elke persoon weten dat ze getagged zijn door een berichtje op hun blog achter te laten.

Nou, daar gaan we dan maar.
1. De naam Hinkeltje werd tijdens mijn jeugd gebruikt als scheldnaam. Maar aangezien je altijd positief moet blijven denken, heb ik er nu mijn handelsmerk van gemaakt.
2. Ik moet echt elke dag gescrapt hebben. Al is het maar één bloemetje op een layout leggen, scrappen moet!
3. Als Dylan naar bed gaat, kruip ik altijd even bij hem om de dag door te nemen. Dat is zo ontzettend gezellig en knus.
4. Toen Dylan wat kleiner was kon ik hem chanteren voor een kusje. Die tijd is nu voorbij, maar bij Raoul gaat het nu ook. "Raoul, krijgt mama een kusje? Dan krijg jij een soepstengel." En smak, dan heb ik er weer eentje te pakken.
5. Ik ben altijd degene die de openhaard stookt. Heerlijk al dat vuur. Ben een kleine piromaan in spé.
6. Ik kan 's morgens niet op gang komen zonder even een paar blogs en een paar forums gelezen te hebben.
7. Elk jaar wil ik een angst overwinnen. Mijn angsten voor onder andere paarden, spinnen, hoogtevrees en muggen heb ik al overwonnen. Maar ik moet er voor 2007 nog steeds een verzinnen. Zucht...

Dan nu de 7 meiden die ik ga taggen: Meriam, Nicky, Wendy, Vivian, Davinia, Chantal en de Belgische blog Art Noevoo. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en mee willen spelen met deze tag.

Enneh Peggy... dank je wel. hahahahahahahaha.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews