Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 22 oktober 2007

Pardoes.

Toen ik vanmiddag thuis kwam stond ineens Pardoes in de kamer.
Al moet ik zeggen dat zijn stem wel heel veel op die van Dylan leek.




Waren ze met het kinderdagverblijf toch zomaar naar de Efteling geweest. Wat een feest was dat. Dylan had helemaal rode wangen en oren van de opwinding. En trouwens ook een telefoonnummer gescoord. Van een meisje nog wel. Hahahahahahaha, het mobiele nummer van een van de leidsters stond op zijn hand voor het geval hij kwijt raakte. Maar eeh... het is een echte kerel hoor, want ik mocht onder geen enkele voorwaarde dat telefoonnummer van zijn hand af halen.

3 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat een feest, zomaar naar de Efteling en dan een Pardoesje thuis te krijgen met een telefoonnummer. Waaaaaaauw.
Dikke kus van oma janneke

Wendy zei

Wat een rode wangen heeft die kleine Dylan(pardoes) gekregen van een dagje Efteling. Wel een gave verassing hoor......

Jackie zei

Wat leuk dat ze zomaar naar de efteling gaan, geweldig moet dat zijn geweest !!!

Totaal aantal pageviews