Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 11 oktober 2007

Welk kapsel?

Maandag ga ik met Dylan naar de kapper.
Het wordt wel weer eens tijd voor iets anders.

Het bovenste kapsel vind ik echt heel stoer.
Maar ik ben bang dat dat met Dylan zijn stijle haren niet echt haalbaar is.
Het onderste kapsel vind ik ook heel leuk.
En zo te zien heeft dat jongetje net zulke slappe haren als Dylan.
En met een beetje gel wordt het misschien toch wel een heel klein beetje zoals het bovenste kapsel.

5 opmerkingen:

Wendy zei

He Hinke. Ik zou ze een keer lekker kort laten knippen. Gewoon stekels ofzo. En achter opknippen. Wat wel een nadeel is van kort dat je het goed moet bijhouden. Dusss vaker naar de kapper. Succes wanneer ga je eigenlijk.

Hinke zei

Hmmm... ben niet zo van de korte haren. Vind wat langer eigenlijk veel mooier.
Enneh... ik ga a.s. maandag.
Hopelijk wil Dylan een beetje meewerken.
Wordt wel spannend hoor.

Peggy Severins zei

Oh ik vind dat eerste kapsel ook het leukste hoor. Helaas zou zoiets denk ik nooit bij ons Kylleke staan dus houden we het bij hem maar lekker kort.

Anoniem zei

En oma janneke vindt het onderste kapsel het leukst. Dikke kus van oma janneke

Jackie zei

moeilijk hé, ben benieuwd wat het word !!

Tis idd wel beter om eerst echt goed kort te knippen voor de haren, bij Jayden ook gedaan hoor !!

Totaal aantal pageviews