Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 15 november 2007

Ik wil wat van je weten.

Ik zou het leuk vinden als jij de volgende vragen zou willen beantwoorden:

1. Wie ben jij?
2. Zijn we vrienden?
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet?
4. Heb je een crush op mij?
5. Zou je me kussen?
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je deze hebt gekozen.
7. Beschrijf me in één woord.
8. Wat was je eerste indruk van me?
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier?
10. Wat herinnert je aan mij?
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn?
12. Hoe goed ken je me?
13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien?
14. Heb je me ooit iets willen vertellen dat je niet kon?
15. Ga je dit ook op je blog posten om te zien wat ik over jou zeg?
16. Hou je van me?

4 opmerkingen:

Wendy zei

1. Wie ben jij? Wendy
2. Zijn we vrienden? Ik vind van wel.
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet? Bij scrapland. 2 jaar geleden.
4. Heb je een crush op mij? ?
5. Zou je me kussen? Indien nodig, ja hoor.
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je deze hebt gekozen. Hinkeltje die heb je zelf verzonnen. Maar past goed bij je.
7. Beschrijf me in één woord. Kanjer.
8. Wat was je eerste indruk van me? Ik vond je meteen een lieve meid.
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier? Zeker.
10. Wat herinnert je aan mij? Je lo's van je jongens.
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn? Staatslot met de hoofdprijs.
12. Hoe goed ken je me? Best wel goed denk ik.
13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien? Gisteren.
14. Heb je me ooit iets willen vertellen dat je niet kon? Nee.
15. Ga je dit ook op je blog posten om te zien wat ik over jou zeg? Ja lijkt me leuk.
16. Hou je van me? Op mijn manier ja.

Chantal zei

1. Wie ben jij?
Chantal (chan1979)

2. Zijn we vrienden?
Ja, vooral cyberbuddies.

3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet?
April 2007 bij Scrapland Breda.

4. Heb je een crush op mij?
Nope

5. Zou je me kussen?
Ja en een knuffel terug geven. ;)

6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je deze hebt gekozen.
Hinkeltje, zo noem je jezelf op het forum.

7. Beschrijf me in één woord.
Sociaal

8. Wat was je eerste indruk van me?
Een hartelijke, lieve, vriendelijke, sociale meid.

9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier?
Absoluut!
10. Wat herinnert je aan mij?
De dag dat we elkaar ontmoette. Ik had een rotdag en jij gaf me een knuffel om me op te beuren.

11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn?
Everything you wish for.

12. Hoe goed ken je me?
Best goed.

13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien?
Bij de workshops for free bij Scrapland Amsterdam

14. Heb je me ooit iets willen vertellen dat je niet kon?
Nee.

15. Ga je dit ook op je blog posten om te zien wat ik over jou zeg?
Waarschijnlijk wel.

16. Hou je van me?
Ja als een vriend.

eelke zei

1. Wie ben jij?
-- Eelke
2. Zijn we vrienden?
-- soieso familie (tactisch antwoord he)
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet?
-- 33 jaar geleden, zoiets
4. Heb je een crush op mij?
-- nee, sorry
5. Zou je me kussen?
-- tuurlijk
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je deze hebt gekozen.
-- muurspuger, whahaha
7. Beschrijf me in één woord.
-- twee woorden: Grote Nicht
8. Wat was je eerste indruk van me?
-- kan ik me niet meer herinneren
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier?
-- dat weet ik niet
10. Wat herinnert je aan mij?
-- stenen leggen op de spoorwegovergang, zodat de trein bijna ontspoordde...
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn?
-- geluk, liefde en wijsheid
12. Hoe goed ken je me?
-- niet zo goed eigenlijk
13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien?
-- paar jaar geleden
14. Heb je me ooit iets willen vertellen dat je niet kon?
-- volgens mij niet
15. Ga je dit ook op je blog posten om te zien wat ik over jou zeg?
-- heb ik al
16. Hou je van me?
-- natuurlijk!!

Meriam zei

1. Wie ben jij?
een heel lief scrapvriendinnetje genaamd meriam

2. Zijn we vrienden?
wil je daar een eerlijk of een diplomatiek antw op ?? lol ja wij zijn vriendjes en van de soort die blijft bestaan
3. Wanneer en hoe hebben we elkaar ontmoet?
op de eerste scrapland meeting in psz van wendy

4. Heb je een crush op mij?nou na onze nacht samen kan ik je niet meer vergeteten hahaha

5. Zou je me kussen?
met alle liefde volgens mij doen we dat al
6. Geef me een bijnaam en verklaar waarom je deze hebt gekozen.
ohh mag ik een nieuwe verzinnen cool daar kom ik nog op terug..
7. Beschrijf me in één woord.
lievdevol
8. Wat was je eerste indruk van me?
niet zo goed slik
9. Bekijk je me nog steeds op dezelfde manier?nee maar dat was al heel snel verandert
10. Wat herinnert je aan mij?
scrappen
11. Als je me iets kon geven, wat zou het zijn?innerlijke rust
12. Hoe goed ken je me? daar weet jij alleen het antw op

13. Wanneer heb je me voor het laatst gezien?
veel en veel ste lang geleden
14. Heb je me ooit iets willen vertellen dat je niet kon?
ja maar binnen een paar dagen toch gedaan hihi
15. Ga je dit ook op je blog posten om te zien wat ik over jou zeg?
ja echt wel al moet ik effe kijklen waneer hihi
16. Hou je van me?

Totaal aantal pageviews