Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 22 december 2007

Creatief in de Biesbosch.

Vandaag ben ik door mijn moeder getrakteerd op een heerlijk creatief uitje in de Biesbosch. En wat was het daar prachtig met al die sneeuw!!!








En hierboven dan mijn creatieve creatie. Dit is mijn eerste werkstuk met bloemen. Mijn zus heeft deze workshop gegeven en ik wil dan ook mijn moeder en haar bedanken voor deze geweldige dag. Dikke kus voor jullie beide.

4 opmerkingen:

Jackie zei

Leuk !!!
Een paar jaar geleden ging ik regelmatig bij de buurvrouw workshops met bloemen doen, vond ik altijd erg leuk...

Wendy zei

He Hinke prachtige foto's joh. Echt super. Scrappen maar zou ik zeggen. En een heel mooi bloemstuk heb je gemaakt.

janneke zei

Mooi was het he Hinke, en wat hebben we en prachtige natuur gezien. Nu is het allemaal veel minder spectaculair.
Ik heb je deze dag met veel plezier gegeven en je bloemstuk is prachtig.
Dikke kus van mij
Janneke

Meriam zei

schiterende foto's die bomen zo...
en pas op met bloemschrikken is net zo verslafend als scrappen hihihi

Totaal aantal pageviews