Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

dinsdag 11 december 2007

Dylan oefent op school.

Deze ochtend mag Dylan voor het eerst op school oefenen. Onderweg werd hij steeds stiller en op het schoolplein plakte hij helemaal tegen me aan. Eenmaal binnen liep hij zo de klas in. Stelde zich netjes voor aan de juffen en ging spelen. Mama had het er moeilijker mee dan Dylan. Pfff...




6 opmerkingen:

Davinia zei

Loslaten is soms moeilijk, maar dat hij het leuk vind is zooooooo belangrijk!! Dat geeft je toch een goed gevoel??

Jackie zei

Oei, kleine mannetjes worden veelste snel groot..
EN helemaal als ze op school zitten..

Meriam zei

wauw wat een stoere man is het... al naar de groote school succes meid en weet hoe je voelt mijn zweet staat ook in me handen..

Wendy zei

He kleine grote vriend. Nou dat kleine kunnen we er voortaan wel aflaten hoor. Naar de basisschool wat een kanjer zeg. Fijn dat jet het leuk gehad hebt. Liefs Wendy.

Anoniem zei

Wat een grote stap was dat Dylan, zo maar naar de echte school. Fijn dat je daar nog echt lekker kan spelen. Zie het nog maar als een soort kdv.
Dikke kus van oma Janneke

Nicky zei

stoere dylan! toch zomaar naar binnen lopen. en jij mama, ook goed gedaan hoor!!!

Totaal aantal pageviews