Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 11 januari 2008

Best wel trots.

Een tijdje geleden vroeg een collega van Rudy of ik misschien een ontwerp voor hun taart kon maken. Tja, natuurlijk. Leuk! Vanavond kwam Rudy thuis met de taart. En dan voel ik me toch wel een beetje trots hoor. De taarten worden uiteindelijk door heel het land verspreid bij de klanten van Respond.


4 opmerkingen:

janneke zei

Super gedaan Hinke, hartstikke goed. Je kunt trots zijn op je werk, enne............... was 'ie ook lekker??
Dikke kus van mij.
Als 'ie te groot is dan weet je het he..........

Hinke zei

Hahaha dan kom je morgen ochtend toch gewoon lekker een bakkie koffie doen?

Groetjes
Hinke

Jackie zei

Wouw, wat leuk...
die taart gaat je extra goed smaken zo met je eigen ontwerp...

Nicky zei

ik ben toch ook "klant" van respond??? ziet er goed uit die taart joh! you've kicked some ...!

Totaal aantal pageviews