Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 17 januari 2008

Nieuw Design Team

Jaaaa, eindelijk mag ik het tegen iedereen zeggen. Ik zit in het Design Team bij De Scrapheap. Ik heb er echt reuze zin in. Heb al aardig wat workshop ideetjes in mijn hoofd, maar ik zal Carla nog even met rust laten. Op dit moment ben ik actief bezig met 3 workshops. Is ook wel even genoeg. De rest komt laten wel.

13 opmerkingen:

Jackie zei

Wouw, Goed man !!!

Van Harte Gefeliciteerd...
Mogen wij wel een keer van BOM een workshopje bij je volgen hé, hihi

Hinke zei

Ja hoor Jackie. Tuurlijk mag dat. Lijkt me heerlijk om jullie allemaal weer eens te zien.

Tamara zei

Wat leuk zeg gefeliciteerd.

En mij lijkt het ook wel leuk een workshopje bij je te komen volgen.

Meriam zei

gefeliciteerd lekker zeg..

en die afspraak staat hoor

Chantal zei

Super zeg.... ben heel benieuwd naar wat je allemaal voor moois gaat doen!!!
xxxx

Nicky zei

zooooo leuk voor je! je bent ook echt een workshopmens! vind t echt te gek! you go girl!

mirjam zei

Wat geweldig Hinke ! Gefeliciteerd !!

Anoniem zei

wat gaaf Hinke gefeliciteerd

janneke zei

Fijn Hinke, kan je je weer uitleven op de scrapkunsten. Veel plezier hoor. Ik fiets wel eens door de Dijkstraat en ga even gluren.
Dikke kus van mij.

angel zei

wat gaaf! gefeliciteerd! heel veel plezier!

Anoniem zei

Joehoe!!! Gefeliciteerd!!

xxxDaf

Angelique zei

ooow wat leuk Hinke, maar je maakt ook wel hele mooie dingen hoor. Een echte aanwinst voor de scrapheap

scraptamara zei

Gefeliciteerd meid.Echt leuk voor je.En voor Carla natuurlijk.Heeft weer een goeie erbij in haar team.

Totaal aantal pageviews