Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 23 februari 2008

Hangplek voor peuters en kleuters.

We hebben in Kaatsheuvel een nieuwe hangplek voor peuters en kleuters. Kijk zelf maar.

Zo heb ik dus mijn hele middag doorgebracht. En toen ik even boodschappen moest doen, zat Raoul op het wagentje steeds aan me te trekken. En Dylan hing zo ongeveer aan mijn rechterbeen.

6 opmerkingen:

Nicky zei

ik had ook graag een hangplek! mag ik deze even lenen??

je staat er zelf trouwens heel mooi op hoor!!!

Wendy zei

Leuke foto Hinke. Zoals Nicky zegt je staat er zelf leuk op. De jomgens natuurlijk ook. Hier vandaag ook een hangplek. Daan is nog steeds erg ziek. Balen voor het ventje.

Meriam zei

ohhh soms is dat zo heerlijk als ze aan je hangen geniet er van hoor en supper foto

Mandy zei

Super leuke foto! Zo schattig!
xxx Mandy

Jackie zei

Heerlijk dat ze zo bij je hangen hé...
Ik heb er meestal maar eentje die mij als hangplek gebruikt, die andere heeft het altijd te druk voor mama...

oma janneke zei

Lekker hangen en de fijnste plek is bij je eigen moeder.
Dikke kus van oma janneke

Totaal aantal pageviews