Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 8 februari 2008

Jarig

Wat was het vandaag een heerlijke dag om jarig te zijn. Prachtig weer dus vanmiddag even lekker buiten in de tuin geweest.



Het mooiste kado kreeg ik van Raoul. Die besloot namelijk vanmiddag om zomaar los te gaan staan. En gelukkig had ik mijn camera bij me.



Waar gaat Dylan nou naartoe?


3 opmerkingen:

Nicky zei

klinkt heerlijk zo'n verjaardag meid, van harte gefeliciteerd. je foto's zijn weer yummie. vandaag nog even rennen en vliegen voor de hapjes en drankjes! heel veel plezier en je kaart komt hoor!

janneke zei

En wat een prachtig weer op je verjaardag, met doe bloeiende crocussen in je tuin. En dan nog aoul die alleen gaat staan. Super Hinke, volgens mij kan je dag niet meer stuk.
Dikke kus van mij

Scrapwendy zei

He meis wat een superfoto's weer. Raoul die los kan staan bloemen in je tuin en die laatste echt helemaal toppie.

Totaal aantal pageviews