Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 17 februari 2008

Raoul ziek.

Vrijdag avond rond een uurtje of 5 voelde Raoul zich niet zo lekker. Hij begon vreselijk te gloeien en viel zomaar tegen mijn zij in slaap. Met wat geduld hebben we mijn zij vervangen voor een kussentje en daar heeft hij best nog een tijd geslapen. Gelukkig heeft hij niet gespuugd, maar zaterdag ochtend (na een lange zware nacht) had hij toch nog steeds 39,5 koorts. Hij ging gelukkig wel lekker spelen en vandaag leek alles weer als toverslag verdwenen.


3 opmerkingen:

Wendy zei

He arm kleintje. Ik hoop dat je weer helamaal opgeknapt bent. Ziek zijn is saai.

oma janneke zei

Zielig he. En ze kunnen nog niet vertellen wat er is.
Beterschap Raoul, dikke kus van oma janneke

Nicky zei

och dat is toch zielig... is ie nu weer wat beter???

Totaal aantal pageviews