Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 19 maart 2008

Afscheid...

... van Raoul zijn mooie baby krullen. Het moest echt gebeuren. Raoul zijn mooi baby krullen waren al lang zo mooi niet meer en zorgde voor veel klitten. Ik heb het nog even uitgesteld, want het liefst wilde ik ze nog 10 jaar laten zitten. Maar vanavond heb ik ze er toch maar afgeknipt. En dan is dat ventje ineens een heel stuk groter. Snik.


3 opmerkingen:

Wendy zei

Ja afscheid nemen dat is moeilijk. Maar ik vind het veel mooier. Raoul kon bijna staartjes. Dit is veel verzorgder. Mooi hoor Raoul en nou de meiden op het KDV versieren. En steikum ook de juffen.... groetjes Wendy

oma janneke zei

Het staat wel erg leuk zo hoor. Weer een hele nieuwe Raoul. Meer kleuter nu. Het zal wel moeilijk geweest zijn voor je. Alles is nu echt helemaal baby-af.
Dikke kus van mij

Nicky zei

aagghhhh.... ik snap jou wel hoor mama. loslaten is niet leuk, en ze kunnen je nog meer vertellen van "t hoort erbij" jammer dan, vasthouden is veel fijner!!!

Totaal aantal pageviews