Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 24 maart 2008

Pasen

Onze paasdagen zaten vol met verrassingen. Maar de grootste was toch wel dat Raoul nu los kan lopen. Het begon vrijdag met een paar stapjes tussen de bank en de tafel, en nu loopt hij tot 10 passen toch echt los. Het is alleen nog niet gelukt om het op de foto vast te leggen. Zucht... wat gaat het toch snel... maar hij heeft er zo veel plezier in.



3 opmerkingen:

Nicky zei

knappe knul! (en hier gelukkig geen chocolade-ei gehad, heb alle verleidingen weerstaan. maar als ik m zo zie happen....)

oma janneke zei

Wat een heerlijke hap zal dat zijn geweest. Eerlijk gekregen?? en het papiertje in de bak gegooid of onder de tafel?? Hahaha
Dikke kus oma janneke

Wendy zei

Dat ziet er lekker uit Dylan. Ik heb zo'n pech teveel chocolade en ik heb hoofdpijn. Dus voor mij geen paaseitjes. Wat zitten je stekels gaaf joh. Lieve foto ook de tweede van Dylan.

Totaal aantal pageviews