Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 6 april 2008

Gekneusde hand.

Vrijdag middag. Dylan zit lekker naast mij op de bank en Raoul valt. Met zijn achterhoofd tegen de tafelrand. Ik wil snel opstaan om Raoul te troosten maar mijn linker hand zit klem, Dylan houd hem vast. Ik trek er flink aan en geef Dylan een standje. Ik voel een vreselijke pijn door mijn hand gaan die alleen nog maar erger is geworden de afgelopen dagen. Ik kan er niets meer mee pakken. Niet mee typen (dit bericht is alleen met rechts getypt). En het ergste, ik heb geprobeerd te scrappen, maar zelfs dat lukt niet. En de pijn... Ik baal echt vreselijk nu. Morgen toch maar even langs de huisarts om te horen wat die er van vind.

Update 1: Met Raoul ging na het troosten alles weer goed. Hij was meer geschrokken dan dat het hem pijn deed. En ik heb een afspraak om 10:45 bij de huisarts. Hopelijk gaat hij mij geen rust opleggen...

Update 2: De dokter heeft idd een flinke kneuzing vastgesteld. En die kan alleen maar met rust over gaan. Ik moet wel smeren met ontstekingsremmende zalf, want anders zou het nog wel eens erger kunnen worden. Het doet alleen zo'n verrekte zeer... tja... op die manier hou je vanzelf wel rust.

4 opmerkingen:

Hanneke zei

Ahhh, wat balen Hinke.... hopelijk is het snel weer over, niet kunnen scrappen is wel VRESELIJK he???

Sterkte ermee!

www.scraphan.bogspot.com

Claudje zei

aiai ai das heel pijnlijk! Doe maar lekker rustig aan.

knuf,
Clau

Nicky zei

ohoh.... das balen! niet scrappen is hell! beterschap meid, hoop dat t snel over is! xxx

Wendy zei

Wat een toestand Hinke. Beterschap met je hand en hopelijk is het snel weer beter genoeg om te kunnen scrappen. Liefs Wendy.

Totaal aantal pageviews