Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 3 mei 2008

Trouwdag.

Vandaag vieren we onze trouwdag. Met stralend weer hebben we dat gezellig met zijn viertjes gevierd. We zijn met de picknick mand op stap gegaan naar Doorn. Daar heb ik mijn wedstrijd inzending bij P&P ophalen en daarna zijn we doorgereden naar het kasteeltje. We hebben ons daar prima vermaakt. Alleen jammer dat we toch weer vergeten zijn om mama op de foto te zetten.

















10 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat een schitterende foto's Hinke.Inderdaad, jammer dat de bruid er niet opstaat.
Dikke kus oma janneke.

Nicky zei

oh prachtig weer Hinke. je kunt idd geweldig fotograferen...
maar ja, leer dat rudy maar, dan sta jij er ook s op!
ik zie al allerlei lootjes voor me.... die in die laan vind ik prachtig en met die boterbloemen yummie!
dikke knuf, nicky

Wendy zei

He Hinke

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Super om weer wat mooie dingen mee te scrappen. Wij hebben hier op Tenerife ook al veel mooie foto's kunnen maken. Geniet nog even van je vrije dag. We zien elkaar snel. Lieve groetjes Wendy.

Jackie zei

Geweldige foto's,
en van harte Gefeliciteerd...

Sja af en toe moet mama toch ook gewoon op de foto hoor

Karin zei

Prachtige omgeving is het daar hè?! En dan natuurlijk de manier waarop jij alles op de foto zet, super! Er zitten weer een aantal zeer scrapwaardige exemplaren bij. Nog gefeliciteerd trouwens!

Groetjes,

Karin

Lijntje zei

Proficiat Hinke!
Dat jullie een leuke dag gehad hebben kun je zo wel zien :o)))

Groetjes Carla

Meriam zei

van harte gefeliciteerd met jullie 6 jaar gaat het hard he en wat worden je jongens groot zeg wauw en zou gewoon een keer echt alleen zelf op de foto gaan hoor

@nnie zei

Hele mooie foto's Hinke, en een mooie man + mooie kindjes natuurlijk.
nog proficiat,
gr. Annie

scraprietje zei

hinke, wat maak je toch een prachtige foto's! heb al vaak op je site gekeken en zou mijn kids graag eens door je laten fotograveren, jammer dat je zover weg woont maar misschien komt het er ooit nog van!

Miranda zei

Wat een prachtige foto's in een prachtige omgeving zeg.

Totaal aantal pageviews