Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 28 mei 2008

Creative Blogger Award.


Vandaag kreeg ik van Nicky de Creative Blogger Award. Super lief van je meis. Dank je wel.
Nu aan mij de eer om deze door te geven. Ik geef hem aan Wendy omdat ze mijn allerliefste vriendinnetje is. En aan Carla omdat ze het toch allemaal voor elkaar weet te boxen. En last but not least geef hem ook door aan Peter. Ik vind dat hij geweldig mooie dingen maakt.

3 opmerkingen:

Scraps~from~a~Boy zei

Dank je wel zeg, zal hem dit weekend op mijn blog zetten!!!

XOXO Peter

Wendy zei

He Hinke

Wat lief van je. Ik zal hem straks even kopieeren en eens kijken wie ik ga nomineren. Dankjewel.

Liefs Wendy.

oma janneke zei

Super gefeliciteerd allemaal
oma janneke

Totaal aantal pageviews