Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 16 mei 2008

Schoolfoto

Toen ik aan het einde van de ochtend Dylan ging ophalen van school, kwamen ze eindelijk naar buiten met de lang verwachte schoolfoto's. En zeg nou zelf, is dit geen vreselijke stoere jongen. Ik vind ze zoooooo gaaf !!

En dan had hij tijdens het avondeten ook nog ineens zo'n wijze uitspraak: "Toen ik een baby was, zoals Raoul eerst was, droomde ik in mijn kleine baby bedje, dat ik een grote broer zou worden."

Nou, wat denk je dan...

4 opmerkingen:

oma janneke zei

Lieve Dylan wat een stoere schoolfoto. Geweldig. Met he cars t-shirt.
En de uitspraak: je droom is uitgekomen en je bent inderdaad de grote broer van Raoul geworden. Maar je ligt nu wel lekker in een groot bed mooie dromen te dromen.
Dikke kus van oma janneke.

Nicky zei

geweldig gave foto! echt al een hele stoere vent zo!
en die uitspraak.... ohhhh ik krijg al tranen laat staan wat jij moest voelen!

wendyvanhulten zei

He patser ga jij in een keer de grote vent uithangen daar. Ik weet niet waar je dat kleine ventje Dylan hebt gelaten hoor maar ik herken je bijna niet op de foto. Zo'n grote stoere kerel. (wel mooi hoor) Maar je gaat nu wel heel hard in een korte tijd.

Jackie zei

Hahaha, Geweldige uitspraak...
Super foto !!!

Totaal aantal pageviews