Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 17 mei 2008

Shoppen in Ede.

Vandaag ben ik aan het shoppen geweest bij Scrappen doe je zo in Ede. Wat jammer dat die winkel gaat sluiten. Maar ja, dat vind ik eigenlijk van elke scrapwinkel die gaat sluiten. Ondanks dat ik nog even twijfelde of ik zou gaan of niet, heb ik toch geen moeite gehad om mijn mandje te vullen. En van de prijs die ik moest afrekenen werd ik nog vrolijker!


Een paar leuke vellen design papier, een Hambly transparant en de laatste vellen wit cardstock. Wat je niet goed op deze foto ziet zijn de vellen dikke vilt van 30x30 cm.


Tja, en natuurlijk weer een paar leuke stempels, brads, verf, lintjes, chipboard, kwastjes en een sjabloon met sterren.

Dylan heeft van mij nog een leuk stickervel met Efteling stickers gekregen. Die waren (toen we weer thuis waren) binnen 5 minuten overal opgeplakt. En voor mijn vriendinnetje heb ik ook nog wat leuks meegenomen, maar dat staat natuurlijk niet op deze foto's omdat ze mijn blog ook leest.

2 opmerkingen:

oma janneke zei

Nu ben ik niet zo'n scrappster als Hinke, maar ik ben wel meegeweest en het was reuze gezellig. Onderweg lekker bijgekletst. Jammer dat Dylan niet erg lekker was, maar hij heeft toch een mooi liedje voor ons gezongen over giraffen en andere dieren.
Dikke kus oma janneke.

wendyvanhulten zei

Wat een prachtige dingen heb je gekocht in Ede. Jammer dat ik niet meekon. Ik ga as woensdag toch ook maar even kijken. Ben benieuwd of ik ook nog iets leuks kan scoren.

Totaal aantal pageviews