Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 14 juni 2008

Eindelijk wat foto's van de SAG.

Zo, eindelijk dan wat foto's van de afgelopen Scrap A Ganza.

Het opbouwen van de stand.



Ingrid die de reclame doeken aan het maken is omdat Carla ze was vergeten ;-)



Inspiratie die ik heb opgedaan.




En wat plaatjes van de stand.



Ehh... dames... ???
Nog wat meer foto's van de stand.



2 opmerkingen:

janneke zei

Als er nu nog geen scrapmateriaal genoeg is, weet ik het echt niet meer.
Oeps, wat een hoeveelheid.Ik zou geen keuze kunnen maken.
Dikke kus janneke

Nicky zei

ach we vergeten allemaal wel eens wat. ziet er leuk uit die stand. was het druk!?

Totaal aantal pageviews