Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 12 juni 2008

Raoul plast op een potje.

Ik moest van Raoul een plasje afgeven bij de dokter. Maar ja, Raoul is nog niet zindelijk. Dus advies gevraagd en de assistente vertelde dat je bij de apotheek plas zakjes kon kopen. Pfff... wat een ondingen zijn dat. Niet te geloven. Uiteindelijk (had ik natuurlijk veel eerder moeten verzinnen) heb ik Raoul op het potje neer gezet (voor de allereerste keer). Hij vond het wel grappig. Maar ja, met een soepstengel erbij en de tv lekker aan, is het natuurlijk ook al snel gezellig. Na ongeveer 20 minuten lag er een flinke plas in. Goed gedaan hoor ventje.



2 opmerkingen:

oma janneke zei

Staat stoer he. Zeker met die soepstengels in zijn hand. Waar die al niet goed voor zijn. Waauw.
Dikke kus oma janneke

Nicky zei

weet je, eigenlijk zou ik dat ook wel willen. met wat lekkers voor de tv ff lekker je plas doen! grote vent, super!

Totaal aantal pageviews