Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 13 juni 2008

Wat voor bloemen zijn dit.

Ik heb niet echt groene vingers, maar ben wel trots op het kleine beetje groen wat we hebben. En ik doe er mijn best voor om het ook te behouden. Deze heerlijke ruikers staan ook bij ons in de tuin (de rode achter en de witte in de voortuin). Maar ik heb geen idee hoe ze heten. Iemand van jullie misschien?




2 opmerkingen:

janneke zei

Dit is nu Kamperfoelie Hinke, en die ruiken s'avonds het allerlekkerst.
Dikke kus van mij

Nicky zei

das kamperfoelie. hartstikke makkelijke, dankbare, doorgroeiende tuinplant. heerlijk om ergens overheen te laten groeien. en lekker ruiken dat ze doen!

Totaal aantal pageviews