Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 15 augustus 2008

Dejavu

Vanmiddag was ik in het crematorium in Vlijmen. Een vader van een collega van Rudy was overleden en een klein gezelschap van Rudy zijn werk was bij de crematie aanwezig. Ik was ook meegegaan. Het was een mooi afscheid. Het is wel raar dat je daar zit terwijl je de persoon waar over het gaat niet kent. En als je dan de vrouw, kinderen en kleinkinderen van de man op de voorste rij zo verdrietig ziet zijn, dan schiet ik vanzelf vol. En helemaal na het emotionele afscheidsgedicht en andere teksten.

Het afscheid was in precies dezelfde aula als waar ik vorig jaar mijn collega Guus de laatste eer heb bewezen. Hij is door een noodlottig ongeval onder een brug beland. Veel te jong, was pas net met zijn leven begonnen. De aula zat toen stamp vol. Ik geloof zelfs dat er mensen buiten moesten wachten. Tijdens de afscheidsdienst kwamen ook flarden van het afscheid van Guus voorbij.

Toen ik vanmiddag langs de kist liep barstte ik ineens in tranen uit. En niet voor de vader van Rudy zijn collega (heel spijtig, sorry), maar het waren tranen voor mijn collega. Ik had niet gedacht dat het me allemaal nog zo veel zou doen. Maar blijkbaar heeft het zo'n indruk op mij achtergelaten dat er nogmaals tranen nodig waren om het verder te kunnen verwerken.

2 opmerkingen:

janneke zei

Herinneringen kunnen ook pijn doen.......
Dikke kus van mij

Nicky zei

I know.... knuf, nicky

Totaal aantal pageviews