Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 11 augustus 2008

Dierentuin Emmen - deel 1

Gisteren hebben we genoten van een dagje dierentuin in Emmen. We moesten er wel heel lang voor rijden (bijna 2,5 uur enkele rit) maar het was zeer de moeite waard. Ik heb weer schandalig veel foto's gemaakt die ik op mijn gemak ga uitzoeken. De mooiste zal ik zeker hier op mijn blog posten. Het volgende filmpje is echter zeer de moeite waard om gelijk even te bekijken.

video
Het filmpje is gemaakt door Rudy.

2 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat een superboef. Niets zeggen alleen maar aanwijzen en klauteren. En helemaaaaaaal niet bang zijn.
Dikke kus oma janneke

Nicky zei

wat schattig! en hij zegt t ook allemaal! even dacht ik overstekend wild te zien.... :-)
liefs, nicky

Totaal aantal pageviews