Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 2 augustus 2008

Dolfinarium.

Afgelopen dinsdag kwam een droom van Dylan uit. We gingen eindelijk naar het Dolfinarium en we hebben allemaal genoten. We waren er om half 11, en, wat ik nooit had verwacht, we gingen om half 6 pas weer in de auto naar huis. Van de 342 foto's hieronder een greep uit de allermooiste.







2 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat een schitterende foto's zijn er weer gemaakt. Ik hoop dat de dierentuin en Beekse Bergen net zo geslaagd zullen zijn als dit dagje Dolfinanio.
Dikke kus oma janneke

Nicky zei

prachtige foto's! ik heb ze ook van het dolfinarium, maar dat zijn echte toeristenfoto's geworden hahaha

Totaal aantal pageviews