Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 21 augustus 2008

Druk en woordjes van Raoul

Ik ben afgelopen maandag met een nieuwe baan begonnen. En ik vind het me een partij leuk! Heb nu dus alleen niet zo heel veel tijd meer om leuke forums te bezoeken en dergelijke. Heb zelfs nog niet gescrapt deze week omdat ik eigenlijk gewoon lekker wil bank hangen als de kids op bed liggen.

Raoul zegt nog niet zo heel veel woordjes. "Papa" en "mama" zei hij al wel even, maar meer was het nog niet echt. Mijn verbazing was dan ook heel groot dat hij heel duidelijk "ui" zei vanmorgen toen hij zijn armpjes omhoog stak en uit zijn bedje gehaald wilde worden. De verbazing werd nog groter toen hij in de gang banjerde en heel hard "deu" riep en wees naar de deur van Dylan zijn kamer. Even daarna hoorde ik hem "odo" zeggen terwijl hij de auto liet zien die hij in zijn handen had. Terwijl ik me aan het aankleden was speelde hij een spelletje. Hij duwde me steeds en zei daarbij iets dat klonk als "allo", in mijn interpretatie klonk het als "hallo". Je kunt wel begrijpen dat we enthousiast verbaasd waren vanmorgen.

2 opmerkingen:

oma janneke zei

ALLES SAL REG KOMMEN, zeiden ze heel vroeger. En met het praten van Raoul komt het ook goed hoor.
Dikke kus van oma janneke

Nicky zei

laatbloeiers zijn de beste zei mijn mama altijd.... en ik weet nog dat gevoel dat je krijgt als ze echt iets gaan bedoelen... dan gaat je buikje kriebelen he!

Totaal aantal pageviews