Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 4 augustus 2008

Gezinsuitbreiding met foto's.

Ik vertelde jullie al eerder dat we gezinsuitbreiding hadden. We hebben namelijk een ratje gekocht. Nou ja, ratje, het is best een flinke als je het zo op de foto bekijkt. We hebben hem "Muis" genoemd, want dat klinkt wel liever dan rat. Enneh... Raoul heeft hem zelf uitgezocht. Het is dan ook zijn knuffeldiertje. Whahaha.... volgens mij zijn jullie er allemaal ingetrapt. Lol.



1 opmerking:

oma Janneke zei

Vandaag was Muis bij ons te gast met Raoul. En het zijn me lieverds alletwee. Met Raoul geen problemen gehad en met Muis ook niet.
Dikke kus van oma Janneke

Totaal aantal pageviews