Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 1 augustus 2008

Lekker spelen.

Afgelopen vrijdag hebben mijn zus en haar oppas kindjes heerlijk gespeeld met die twee knullen van mij. We zijn eerst lekker een eindje gaan wandelen en kwamen koeien tegen die gewoon over het fietspad liepen. Daarna de grote berg met zand, tja, en welk kind wil daar nou niet in spelen?




Minoek, Lonne en Dylan


Wat een plaatje is die meid, deze foto moest ik echt laten zien hoor!







2 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat een lieve plaatjes en wat kunen kinderen toch lief met elkaar spelen. Ze hebben elkaar nog nooit gezien en moet je kijken............ geweldig.
Dikke kus van oma janneke

Nicky zei

t zijn allemaal plaatjes!!! zowel de foto's als de kids...

Totaal aantal pageviews