Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 3 augustus 2008

Tante Lodi.

Mijn tante Lodi uit Australie is een tijdje in Nederland. Afgelopen week was ze bij mijn vader en moeder en natuurlijk ben ik even langs geweest. Wat een lieverd is het nog steeds. We zijn niet zo lang gebleven en op het einde was het ijs echt gebroken. Dylan en Raoul zijn nog een half uur met tante Lodi aan het stoepkrijten geweest. Het mooiste was toch wel dat toen we in de auto zaten, Dylan vroeg of hij dat "meisje" nog een kusje mocht geven. En dat liet tante Lodi zich geen twee keer zeggen. Hahahahahahahaha.



1 opmerking:

oma janneke zei

Het verhaal van "het kusje" gaat inderdaad de hele familie rond. Het was ook zo superlief van Dylan. En dat huis is getekend door Lodi en Dylan samen en ze gaan er ook samen in wonen. En mama mag met vakantie. Je hebt al vroeg niets meer te vertellen Hinke.
Dikke kus oma janneke

Totaal aantal pageviews