Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 28 september 2008

Dylans herfst knutselwerk.

Dylan heeft zaterdag heerlijk zitten knutselen met de takjes en eikeltjes die hij buiten had gevonden. Ook de schelpen heeft hij ergens opgedoken. De rozijnendoosjes hebben Raoul en hij eerst leeg gegeten en daarna moesten die er ook bij. En als je goed kijkt zie je zelfs nog een stukje scrappapier van mama !
Mooie knutsel hoor schatje. Ik ben trots op je creativiteit.
Enneh... de rol plakband was leeg toen hij klaar was. hahahahahahaha.



14 opmerkingen:

Annette zei

Hoi Dylan,
Wat heb jij dat gaaf gescrapt!!!
En zelf alles gevonden.... Ik vind het superknap! Dit is echte kunst!
Ik vind het ook heel leuk om te scrappen, en zal ik je wat verklappen? Ik doe ook wel eens gevonden dingetjes in mijn scrapwerk.. maar zo mooi en apart als jij het doet is het mij nog nooit gelukt hoor! Ik hoop dat je nog een hoop mooie dingen gaat maken! Groetjes Annette

Hanneke zei

Zoooo Dylan, wat heb je dat supermooi gemaakt en ook nog alles zelf gevonden! Hartstikke mooi hoor!

wendyvanhulten zei

He Dylan. Wat een super kunstwerk heb je gemaakt. Keimooi op je blad geplakt. Handig he met plakband. Lekker schoon en zo kllar. Ik ben gisteren met de meiden nog op jacht geweest voor kastanjes. Hele zak vol gevonden. Nu nog wat eikels en denneappels enzo.

Groetjes Wendy.

Natascha zei

Mooi gemaakt!!!

Anoniem zei

Hoi Dylan,
Wat vind ik dat mooi gedaan jo!
Je gaat al heel goed je moeder achterna.
Ga je nu ook zelf foto's maken?
groetjes,
Ria van de Laar

Anoniem zei

hoi dylan,wat heb jij dat mooi gemaakt,waar heb je dat gevonden allemaal,bij ons vind ik nog helemaal niets,jammer hoor anders had ik ook zo een mooi werkstuk gemaakt als jij,
ga maar veel bij mamma kijken,die kan het zo goed!!dan kun je misschien later als je groter bent ook bij de scrapheap in de babbelbox mee gaan doen.en ons een heleboel leren.doeg dylan groetjes sonja bekker

nicnacske zei

Mooi gedaan Dylan!! Ik hoop dat de rozijntjes heel lekker waren. Mmmm daar heb ik ook wel zin in.

Anoniem zei

Hey Dylan
Wat een knappe vent!!!!
Wat heb jij een mooie scrap gemaakt.
Je bent nu al zelfs beter als je mama hoor.
Wat een werk heb je gedaan: eerst alles mooi bij elkaar gezocht, de rozijntjes opgegeten en dan nog zin hebben in zo'n prachtstuk!
Wie is er nou het meeste trots?.....je mama of jij?
Groetjes
Ans

denise zei

Mooi hoor Dylan ! Leuk wat jij hebt gedaan. Eerst alles mooi bijeen gaan zoeken en dan thuis een "kunstwerkje" maken. Als je nog eens zoiets doet moet je het ook laten zien hoor !
daaag
Denise

scraprietje zei

hoi dylan,

wat heb jij een vreselijk mooi werkje gemaakt! best een heel goed idee van je om spulletjes uit de natuur op je werk te gebruiken! ik denk dat ik dat volgende keer ook maar eens ga gebruiken, dank je wel voor het laten zien van al dat moois!

groetjes ria

yvonne zei

Hoi Dylan, ik moet zeggen dat je wel heel mooi gescrapt hebt hoor. En ik heb gehoord van mama dat je het ook heel erg leuk vond, dus als je weer wat gemaakt hebt, wel weer laten zien hoor.

groetjes, Yvonne

Jet zei

Hallo Dylan,

Wauw, wat heb jij een mooi scrapwerk gemaakt. Echt super knap.
En nu ook verslaafd aan scrappen.
Mijn dochter vond het ook erg mooi wat je ahd gemakt, vooral de "zijntjes" doosjes erop vond ze super.
Ga zo door met scrappen.
Ik hop dat jouw mama nog vaker een kunstwerk van jou mag laten zien.
groetjes Jet en Robin

oma janneke zei

Waaaaaaaaaaaaaaauw, dat heb je eens even heel mooi gemaakt hoor. Ik ben supertrots op je, oma kan dat helemaal niet zo goed als jij dat kan.
Zal ik nog eens wat stokjes en eikeltjes en veertjes zoeken? En een rol plakband kopen en een heeeeeel groot stuk papier, en dan mag jij voor mij ook zoiets moois maken. Is dat goed??
Dikke kus van oma Janneke

Jackie zei

Hé Super leuk...
Wil ook weer eens lekker naar het bos toe..

Totaal aantal pageviews