Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 17 september 2008

Kastanjes

Dylan heeft met oma kastanjes gezocht. En hij heeft er heeeeel veel gevonden. Behalve dat het erg leuk is om ze uit de auto te rapen als de zak is omgevallen is het natuurlijk ook leuk om er mee te knutselen. Alleen kwam ik niet verder dan de kastanje poppetjes. Wie weet nog meer leuke ideetjes (behalve dan de openhaard ;-)




6 opmerkingen:

wendyvanhulten zei

Als je nog wat meer herfst spul gaat zoeken kun je een leuke herfst-tafel(schaal) maken. Deden wij altijd op de psz erg leuk en leerzaam voor de kids.

Hinke zei

Dat is ook een leuk idee Wendy. Ik heb nu een hele hoop kastanjes is een grote vaas zitten, maar ik kan nog wel 2 van die vazen vullen. Maar eenleuke herfst schaal is natuurlijk ook heel leuk.
Bedankt voor de tip.

Groetjes
Hinke

janneke zei

Wil je dan misschien nog meer kastanjes hebben?? Er liggen er nog zoveel. Neem ik toch gewoon een containerzak mee.
Dikke kus van mij

wendyvanhulten zei

Waar liggen ze dan Oma Janneke want dan ga ik met de meiden ook een keer rapen. Altijd gezellig in huis een herfstgevoel.

Groetjes Wendy
ps leuk dat je op mijn blog een reactie hebt achtergelaten.

oma janneke zei

Er staan een stuk op 3 bomen bij ons achter op het parkeerterreintje,en dat terreintje ligt aan de Mozartlaan bij ons natuurlijk. Als je ze wil hebben wil ik ze ook wel voor je rapen. Laat het maar weten.Maar met je meiden is natuurlijk ook leuk.
Groetjes,
Janneke

wendyvanhulten zei

Lieve Oma Janneke,

Bedankt voor de mooie kastanjes. Ennn het veertje. Ik ga er iets leuks mee maken voor Daan. Als het klaar is zal ik een foto op mijn blog zetten.
Groetjes Wendy.

Totaal aantal pageviews