Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 22 september 2008

Tip voor een verjaardagskadootje.

Dit berichtje is eigenlijk speciaal bedoeld voor onze papa's en mama's. Toen we bij De Wit waren zagen we wel een heel mooi verjaardagskado voor onze verjaardagen. Zeg maar een skottel braai op een driepoot. Dusssss........ de Cadac Carri Chef Skottel 8100 eventueel met een deksel erbij (die zou je los moeten kunnen kopen).




3 opmerkingen:

janeke zei

Ja ja, jullie zijn gelukkig nog niet jarig. En hoe duur zijn die dingen dan? Bij Appie waren ze vorig jaar na de zomer in de 35% korting uitverkoop. Maar daar heb je nu n iets aan.
Ik hoor wel weer.
dikke kus van mij

wendyvanhulten zei

Nou Papa's en mamas van Hinke en Rudy. Deze kookstudio is echt ONMISBAAR voor jullie kinders hoor. Wij gebruiken deze superpan nl al jaren op de camping en koken er elke dag mee. Toppie cadeau. Kleine tip wel een echte kopen en geen b-merk. Die zijn echt van veel mindere kwaliteit. Anders gewoon nog even doorsparen. hihiii

Peggy Severins zei

Ik ken ze inderdaad en ze zijn fantastisch. Mijn ouders hebben er ook een en afgelopen zondag hebben we er heerlijk door kunnen eten :)

Totaal aantal pageviews