Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

woensdag 8 oktober 2008

I love you dikke vriend.

Toen ik Dylan gisteravond naar bed bracht en nog even met hem had gekletst, zei hij zomaar tegen mij "I love you dikke vriend". Ik dacht dat mijn hart ter plekke aan het smelten was. Ik heb hem nog een hele dikke knuffel gegeven en gezegd dat mama dat super lief vond om te horen.
Wat een schatje he?



3 opmerkingen:

wendyvanhulten zei

Wat lief he. Wat die kleintje er toch maar even uitflappen he. Smelt smelt.

oma janneke zei

Oeps, daar smelt je toch helemaal van.
Dikke kus oma janneke

Scraps~from~a~Boy zei

Ach wat super liefff!

XOXO Peter

Totaal aantal pageviews