Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 26 oktober 2008

Rommelmarkt en Markplaats

Vanmorgen zijn we met zijn viertjes naar de Brabant Hallen geweest in Den Bosch. Daar was weer eens een rommelmarkt. Hij viel eigenlijk wel een beetje tegen, maar we hebben toch wel wat leuke dingetjes gekocht.


Een helm met een lampje voorop, een soort van conducteurspet, een hele boel strijkkralen met platen en voorbeeld boekjes.


Een zak met slotplaatjes (heb er heel veel, dus als je er ook een paar wilt overnemen, dan geef maar een seintje) en een super mooie scharnier. Weet nog niet wat ik met die laatste ga doen, maar ik kon hem niet laten liggen.


Boekje van Borre. Dylan kwam laatst met een Borre boekje van school thuis. En dat was zo ontzettend leuk dat dit boekje een leuke aanvulling is.

En ook nog een klein keybord voor Raoul op batterijen. Maar die ligt nu op zijn kamertje. Twee van die plastic tennis rackets voor Dylan en een paar hele oude boekjes voor Hinke om te gebruiken bij het scrappen (ook eentje met bladmuziek!).

Verder is Rudy weer lekker in mijn toekomstige hobby kamer bezig geweest. Tijd voor Hinke om eens te snuffelen op Marktplaats voor de inrichting. Enneh.... heb ik toch zomaar deze kast gescoord voor 30 euro !!! Het is de Billy kast van Ikea, dus ook nog lekker simpel uit te breiden met van alles en nogwat. Ik heb helemaal happy. Zondag middag gaan we hem al halen.



Enneh, mijn kamer is zo groot, er kan naast deze nog wel een Billy kastje bij. Lol.

4 opmerkingen:

Janneke zei

Een super geslaagde dag dus, ondan ks de regen vandaag. Dylan kan weer frobelen, |Raoul muziek maken en jij genieten van het plaatje van je kast. En Rudy? Die mag moed verzamelen om je kast te halen. Allemaal gelukkg toch?
Dikke kus van mij

wendyvanhulten zei

Wat een gave spullen heb je gekocht Hinke. Die kast is wel super. Hoe groot zijn die slotplaatjes??

Nicky zei

leuk zeg! die slotplaatjes zijn mooi! als je ze kwijt moet.... en nog zo'n kast in je kamer oh wat heb je dan een ruimte!! daar kan ik alleen van dromen!

Jackie zei

Gaaf, goed bezig meid..
Die kast is super !!!

Enne helmpjes kan je nooit genoeg van hebben..

Totaal aantal pageviews