Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 24 november 2008

Kreativ Blogger award

Van Wendy heb ik deze award gekregen. Ontzettend leuk, dank je wel!

Door het ontvangen van deze Award mag ik nu zelf ook 5 mensen kiezen die ik de Award wil toekennen voor hun creatieve werk. De regels:
1. De winnaar mag het logo op haar blog zetten.
2. Zet een link op de blog van de genomineerden.
3. Nomineer 5 blogs voor de award.

Nou, dan ga ik maar eens even goed nadenken wie ik ga nomineren. Ik had al even rondgekeken, maar de meeste hebben de award ondertussen al een keer gekregen ;-)

2 opmerkingen:

Angèle zei

Hallo Hinke, de award staat hier al te pronken zie ik. En omdat je hem dubbel en dwars verdient krijg je hem ook van mij toegekent. Toen ik als beginnend scrapper op het internet ging rondkijken, kwam ik al snel bij jou terecht en was meteen onder de indruk van je foto's en scraps. En dat ben ik nog steeds!

Nicky zei

nou meid, gefeliciteerd! dik verdiend!!!

Totaal aantal pageviews