Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 23 november 2008

Pieten spelletjesmiddag in de Werft.

In de Werft was vanmiddag een spelletjes middag en natuurlijk waren daar ook weer heel veel Pieten, en Sinterklaas.

Jullie hebben eerst een chocoladelollie gemaakt. Toen alle snoepjes er op geplakt waren, moest deze even drogen.



Terwijl de lollies aan het drogen waren ging Dylan in de draaimolen. Raoul mocht natuurlijk ook, maar haakte op het allerlaatst af. Hij vond het toch niet zo'n heel goed idee.


Daarna zijn we pepernoten gaan bakken. Helaas hebben we daar geen foto's van omdat we allemaal onwijs vieze handen hadden. hahahahahahaha.

Daarna op het springkussen.




Als laatste de lollies en de pepernoten opgehaald en even in de rij gestaan om met Sinterklaas op de foto te gaan. Dylan wilde in eerste instantie niet, maar toen het zover was, kroop hij zelfs bij Sinterklaas op schoot. Raoul vond het echt super eng, en is op mijn schoot blijven zitten. Dusss... ik sta ook op de foto met Sinterklaas en heel veel Pieten. (Ach, ik wilde al heel lang een professionele foto van mezelf... whahahahahahahaha) Vanaf woensdag middag zijn alle gemaakte foto's te koop bij de fotograaf... dus dat is nog even afwachten.

Eenmaal buiten bleek dat het niet was opgehouden met sneeuwen. Even op een muurtje poseren jongens... Ze waren er niet echt blij mee, maar mama wel.



Onze voetafdrukken in de sneeuw.


En natuurlijk moest al dat gemaakte lekkers gelijk opgegeten worden. Wij dachten dat ze daarna niet zoveel meer zouden eten, maar ze hebben toch lekker hun bord leeg gegeten.



2 opmerkingen:

oma janneke zei

Wat is Sinterklaasfeest toch een feest vol verrassingen. Lolly's maken, pepernoten bakken, en dan ook nog een dik pak sneeuw. Nou hoop ik dat alle daken goed schoon zijn en de schoorstenen niet te vies worden, anders.............
Dikke kus van oma janneke

Scrapwendy zei

Wat ziet dit er gezellig uit Hinke. Leuk hoor. Mooie foto's ook weer om te scrappen. Kijk eens op mijn blog ik heb een verrassing voor je.
Groetjes Wendy

Totaal aantal pageviews