Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

maandag 10 november 2008

Ridder Dylan

Voor iedereen die zich af heeft gevraagd waarom het afgelopen week zo stil was rondom mijn scrap updates, ik was even op een andere manier creatief bezig. Ik heb voor Dylan dit ridder pak gemaakt. Het ontwerp van het schild op het tuniek is geheel mijn eigen ontwerp. En dat moest natuurlijk ook overgebracht worden op het houten schild. De ridder helm die ik had gemaakt was (ondanks het vele passen) toch te klein. Maar Dylan zei heel lief tegen mij dat hij toch liever geen helm op zijn hoofd wilde. Schatje he, die stoere ridder?




5 opmerkingen:

oma janneke zei

Ridder Dylan!!!!!!!!!. Stoer zeg. En dat hele pak zelf gemaakt door je mama. Knap gedaan mama Hink.
Het staat hartstikke leuk door.
Dikke kus oma janneke

Nicky zei

WAT KNAP!!! DAT JIJ DAT ZELF GEMAAKT HEB ZEG... EN ZOOOOOO SCHATTIG DAT IE MET JE MEEDENKT DIE KLEINE GROTE RIDDER VAN JE!

Scrapwendy zei

Wow wat ben je er stoer mee Dylan. Was het feestje ook leuk. Waren er nog meer ridders?? Knap gemaakt hoor Hinke. Ik moet er niet aan denken. Heb er echt geen geduld voor.

Jackie zei

wat ben je toch een super mama, dat je dit zomaar even voor hem maakt...

Miranda zei

Zo whow!!! Dat heb je zeker knap gedaan zeg!!! Knap joh!
En wat staat het hem goed!!!!

Totaal aantal pageviews