Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 7 december 2008

DtuC Sint RAK

Met het Dare to use Color blog hebben we een Sint RAK gedaan. Erg leuk allemaal. Een heleboel hadden hun vloppie al gehad, maar op 5 december had ik nog steeds niets. Snik. Tot dat mijn Pietje een anoniem kaartje stuurde met de mededeling dat ik echt wel aan de beurt kwam op pakjesavond. Tja, geduld is niet mijn beste kant zullen we maar zeggen. Lol. Maar goed, er zitten bij mij thuis ook nog kleine kindjes die echt helemaal klaar stonden om Sint en Piet te spotten. Maar gelukkig hield mijn Pietje daar rekening mee. Ik mocht rond 6 uur niet bij de voordeur komen en al helemaal voor 6 uur de deur niet open doen. Toen we klaar waren met eten ben ik maar met de kids naar boven gegaan om even te douchen en om te kleden. Toen Rudy de hond uit ging laten vond hij het kado. Toen de visite 's avonds weg was en de kids lekker lagen te slapen heb ik mijn Sint RAK uitgepakt. Enneh... ik vind het heel leuk wat ik gekregen heb. Dank we wel Knutsel Piet.



2 opmerkingen:

Scrapwendy zei

Dat ziet er heel leuk uit allemaal Hinke. Wel heel rot voor je dat je zo lang hebt moeten wachten.

Groetjes Wendy

oma janneke zei

Vind je het niet erg hinke als ik er niets van snap? Scrappen he????
Maar je kadootjes zien er goed uit. Kan je weer even verder. Toch??
Dikke kus van mij
janneke

Totaal aantal pageviews