Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

dinsdag 30 december 2008

Kerstvakantie

Tja, en in de vakantie zit ik niet zo vaak achter de laptop. Maar dat wil niet zeggen dat we geen leuke dingen hebben gedaan.


Lekker kliederen met verf.
Samen met Hennelien de keuken helemaal opgeruimd en blinkend schoon gekregen. Enneh... Hennelien... hij is nog steeds zo opgeruimd en blinkend schoon :-))))


De kerstbal foto. Lol.


De kids en de volwassenen zijn met kerstavond weer flink verwend.




Gisteren naar het Dolfinarium geweest. En man wat was het koud. Ik heb dan ook niet zo gek veel foto's gemaakt. De kids (en vooral Dylan) hebben genoten. En tja, daar doe je het toch voor.




Vandaag de nieuwe uitbreiding "gepast" aan de voortent van de caravan. We hebben er zo echt een heleboel ruimte bij. Voor de zomervakantie nog een flinke luifel erbij die aan de zijkanten dicht kan. En dan hebben we een hele mooie, ruime voortent.

Vandaag zijn we ook nog wezen schaatsen. In Elshout (bij Wendy) was een ondergelopen stukje wei en daar heb ik voor het eerst sinds een jaar of 4 de ijzers weer onder gebonden. Was wel gek hoor. En na een 15 minuten of zo voelde ik mijn spieren al. Dylan had het op zijn dubbele ijzers onder zijn schoenen na 1 minuut al bekeken. Maar gelukkig was er nog een slee waar Dylan even op mocht zitten. Helaas geen foto's, want ik was veel te bang dat er ongelukken mee zouden gebeuren.

1 opmerking:

oma janneke zei

Je hebt weer schitterende foto's gemaakt hoor. Volgens mij schittert er ergens bij Dylan een traan in zijn oog, dat zal wel van de kou zijn. Je keuken?? Heb je niet gekookt dan?? Heeft Wennelien straks niets meer te doen (hihihi).
Ik hoop dat jullie hartstikke veel plezier van de caravan en tenten er aan vast hebben.Het is nog te koud voor vakantie, maar zo is het ook leuk.
En een tekening van Dylan en/of Raoul?? Ja hoor, hartstikke leuk.
Dikke kus oma janneke

Totaal aantal pageviews