Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 6 februari 2009

Getagged.

Ik ben vandaag getagged door Gwen. Regels: je gaat naar de afbeeldingen op je computer en opent het 5de mapje. Hieruit neem je de 5de foto en zet deze op je blog. Tot slot vertel je er een verhaal bij.



Deze foto is van Dylan. Op de BSO is hij als Zwarte Piet geschminkt en toen hij thuis kwam wilde hij erg graag zijn geknutselde mijter op. En zo krijg je dus een Zwarte Piet met een mijter.

Nu moet ik eigenlijk 5 personen gaan taggen, maar de blogs waar ik regelmatig op kom, zijn allemaal al getagged. Dus als jij het leuk vind om de 5de foto uit je 5de foto mapje te laten zien, dan ben jij bij deze getagged.

3 opmerkingen:

Nicky zei

hihi leuke foto en leuk verhaal. ik was ook al getagged maar moest 6e mapje, 6e foto...

marielle zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad en natuurlijk goed verwend bent haha!

oma janneke zei

Ik snap niet veel van het tagged verhaal, maar dat is voor scrappers. Viert Dylan 2x per jaar Sinterklaasfeest? Daar heeft íe over nagedacht hoor.........
Dikke kus oma janneke

Totaal aantal pageviews