Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

dinsdag 24 maart 2009

Naar de kapper: deel 1.

Ze zijn er nou echt af. Raoul zijn lange haren. De afgelopen paar dagen nog een paar mooie foto's gemaakt met zijn baby/peuter kapsel. Nu is het tijd voor een stoere jongens kapsel. Vind het zelf wel erg kort, maar dat vond ik ook toen Dylan zijn eerste korte kapsel kreeg. Enneh... het groeit snel genoeg weer aan. Lol.
Morgen gaan Dylan en ik naar de kapper. Wordt vervolgd dus.


4 opmerkingen:

Wendy zei

Helemaal te gek Raoul. Mama heeft het dan toch maar gedaan die mooie krullen eraf. Super. Je ziet er nu superstoer uit.

Liefs Wendy

oma janneke zei

Och dat was toch wel even schrikken hoor. Daar moeten opa en oma heel erg aan wennen. Maar alles went............... . en idd het groeit vanzelf weer aan.
Dikke kus van oma janneke

Miranda zei

Ik vind het super goed staan zeg!!! Echt stoer ja!!!

Nancy zei

Staat super goed! Lekker koppie hoor ;-)

Totaal aantal pageviews