Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zaterdag 18 april 2009

Efteling bezoek nummer 4 (waarschuwing: héél veel foto's)

Vanmiddag ons vierde bezoek aan de Efteling al weer (voor Rudy was het pas de eerste, maar ja, je kunt niet alles hebben he schat... whahahahahaha). Het was heerlijk weer. Zalig zonnetje (sommige foto's zelfs overbelicht).


Dylan met de lollie die hij van Sneeuwwitje heeft gekregen.


Assepoester tijdens de show van de Sprookjesboom.


Roodkapje tijdens de show van de Sprookjesboom.


De Grote Boze Wolf tijdens de show van de Sprookjesboom.


De Draak tijdens de show van de Sprookjesboom.


De Efteling staat in volle bloei.


10 minuutjes wachten voor Droomvlucht.


Blijft moeilijk om mooie foto's van Droomvlucht te maken.




Terwijl papa en de kids in Monsieur Canibale zitten, neem ik mijn kans en ervaar een ritje in Vogel Rok.


En daarna draaien we de rollen om. Ga ik met de kids in het Carnival Festival en kruipt Rudy snel in de trein van Vogel Rok.


Eventjes wachten totdat we in de trap treintjes mogen.




Dylan kwam helaas (vind hij zelf) nog 5 cm te kort om in de Vliegende Hollander te mogen. Maar papa en ik zijn om beurten geweest. En we vinden het een top attractie. Zelfs het wachten tot je aan de beurt bent is een streling voor het oog. Op de bovenste foto zit Rudy (links boven in een oranje shirt) en op de onderste foto zit ik (rechts boven in een groen shirt).


In de draaiende dolfijntjes.


Ja ventje, je kan zo je rijbewijs halen hoor.


En eindelijk met Pardoes op de foto.

2 opmerkingen:

oma janneke zei

WAUW, dat is een echte feestmiddag geweest. En de foto's spreken boekdelen. Ik ga er bijna zin in krijgen. Geweldig hoor Hinke. En het was weer mooi weer. Super.
Dikke kus oma janneke'.
Volgens mij staan Dylan zijn haren ergens recht overeind. Statisch geladen?????

Nicky zei

4e keer al??? wij voelen ons al heel wat als we 2x per jaar gaan hahhaha. mooie foto's!!! vooral die van de vliegende hollander in t water, prachtig!

Totaal aantal pageviews