Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 19 april 2009

Nog een paar uurtjes Efteling.

Vanmiddag ben ik nog even samen met Dylan naar de Efteling geweest. Wat is het daar toch heerlijk als het niet druk is. Aan het einde van ons bezoek kwamen we Pardijntje nog tegen. Geeft ze Dylan toch zomaar een hele dikke knuffel en een kus. En Dylan gaf haar natuurlijk een hele dikke knuffel en kus terug.
Wat jammer dat ik mijn fototoestel thuis had gelaten... zucht...

3 opmerkingen:

oma janneke zei

Zucht.............. maar je had er al heel veel. Ik ga me stiekum toch verheugen o een middagje mee hoor. Je maakt me super nieuwschierig.
Dikke kus van mij

Jackie zei

wat heerlijk zo vaak naar de efteling...

Nicky zei

oh meid, wat bijzonder dat jullie daar zomaar zovaak komen... en die kus.... die wordt nooit meer vergeten!!!!

Totaal aantal pageviews