Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

zondag 10 mei 2009

Korte vakantie Baexem (L) - deel 2


Handkus van Dylan.


Nog zo'n stoere knul.


Lekker vliegeren.


Zo, die hangt in de lucht.

Bellen blazen met papa.

Beetje ingezoomd, maar ze staan echt op de foto.


Ahum, de uitdragerij.


Donderdag was een heerlijke dag. We hebben nog lang met zijn tweetjes buiten gezeten.

3 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een superleuke foto's Hinke. Heerlijk de kinder buiten aan het spelen (met zonnebril) Leuk hoor. Dia van de maan is ook erg mooi. Scrappen maar weer zou ik zo zeggen.
Groetjes Wendy

janneke zei

Wauw, dat zijn hele mooie, de maan en de bellenblazen. Ik doe zo mijn best zoiets te fotograferen, maar ik laat het maar aan jouw over.
En die vlieger, super hoor.
Dikke kus van mij

oma janneke zei

Sorry nog wat vergeten. Volgens mij ligt al jullie speelgoed uitgestald. Knap gedaan hoor Raoul
Dikke kus van oma janneke

Totaal aantal pageviews