Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

vrijdag 29 mei 2009

Naar de Efteling met oma Janneke.

Vandaag zijn we samen met oma Janneke een middag naar de Efteling geweest. Oma heeft (tegen al haar verwachtigen in) super genoten.

We zijn eerst met zijn viertjes twee keer in Droomvlucht geweest. Daarna hebben we een rondrit met de stoomtrein gemaakt. Daarna zijn we lekker over de kermis naar het Carnaval Festival gewandeld. En terwijl oma met de Dylan en Raoul het Carnaval Festival twee keer hebben gezien, ben ik er even uitgeknepen om een ritje in Vogelrok te maken (nog een keer super bedankt oma!). Op het plein waren de Grobbebollen van TiTaTovenaar bezig met hun act. Daar hebben we natuurlijk staan kijken en daarna kwamen we Pardoes tegen. Toen op ons gemakje richting het Sprookjesbos gelopen waar we de Sprookjesboom show hebben gezien. Daarna door naar de FataMorgana en toen weer even een lekker wandelingetje. Dylan en ik hebben nog in de Polka Marina gezeten. Daarna weer een lekker wandelingetje en in de Pagode en de Gondoletta's. Toen was het zo rond half 6 en hebben we het Efteling bezoek afgesloten met een heerlijk ijsje.

Raoul was onderweg naar huis in slaap gevallen. Toen Rudy hem voorzichtig wilde wakker maken om te gaan eten sliep hij gewoon op papa's arm verder. Dus hij heeft hem toen maar lekker naar bed gebracht en daar ligt hij nu nog te slapen.

Oma, het was een super middag !!!
Ga nu maar gauw de foto's bekijken.


"Who is the boss?"


Oma genietend in de stoomtrein.


"Gaaf he, die stoomtrein!"


Tja, geen commentaar....


Helemaaaaaaaal geen commentaar.

Mooi viooltje.

Oma hoog boven Kaatsheuvel in de Pagode.


Raoul natuurlijk ook in de Pagode.

Ergens hier in dit plaatje staat ons huis.


Stoere jongen.

1 opmerking:

oma janneke zei

Ja het was idd een supermiddag. Het was ook al ongeveer 30 jaar geleden dat ik er geweest ben, en ik heb toen gezegd nooit meer, want ik vond er echt helemaal niets aan. Maaaaaaaaaar, ik ben bekeerd door mijn wandelmaatje, van haar moest ik echt een keertje mee en ik heb er absoluut GEEN spijt van.
Bedankt Hinke , Dylan en Raoul voor deze supermiddag. Oma heeft genoten en gaat graag nog 1x mee.
Dikke kus van oma janneke

Totaal aantal pageviews