Pagina's

Mijn YouTube films

Hieronder zie je een overzicht van al mijn YouTube filmpjes. Klik op de pijlen (links < en rechts > van het video scherm) om te bladeren door de diverse filmpjes.

donderdag 18 juni 2009

Sponsorloop.

Afgelopen woensdag was er bij Dylan op school een sponsorloop. De opbrengs is voor de Ouderraad en voor de jeugdafdeling van de Nederlandse Hartstichting "Jump".

De opening werd gedaan door meneer Eric. Hij had een hele grote verrassing. Behalve een warming-up coach was Youri van Gelder er ook ! Sorry trouwens voor de gebrekkige kwaliteit van de foto's, ze zijn met mijn mobiel genomen.


de warming-up coach en Youri van Gelder


Youri doet flink mee met de warming-up


en alle kindjes doen natuurlijk ook mee met de warming-up


klaar om te beginnen met lopen, hmm, volgens mij heeft dit meneertje niet zoveel zin


Youri en meneer Eric geven het startsein


Dylan heeft op zijn dooie akkertje 3 rondjes gelopen (2 met mama samen en eentje alleen)


drie rondjes gelopen en vier hartjes aangekruist, meneer heeft stiekem een rondje gesmokkeld


nog even snel een groepsfoto met Youri

2 opmerkingen:

oma janneke zei

Ik ben toch wel hartstikke trots hoor knul. Je hebt verschrikkelijk goed je best gedaan. Lekker in je eigen tempo gewandeld. Geweldig. Waarom zou je harder lopen dan n odig is??
Dikke kus van oma janneke.

Nicky zei

goed joh. en die youri valt bijna niet op tussen de kids, zo klein issie!

Totaal aantal pageviews